Monday, December 10, 2012

~Koleksi FM Aku~

Hai semua...

Entry kali nie nak cite mengenai koleksi fm aku di rumah.  Fridge magnet yea bukan formula milk pulak.  Hehehe.  Buat lawak pulak.  Serius tak lawak ok.  Minggu lepas aku dapat fm dari seseorang.  Bila aku lekatkan di fridge macam teruja.  Wah..dah banyak fm aku nie.  Ini yang timbul idea nak menulis di sini.  Sebelum nie pernah cite mengenai frigde magnet jugak di SINI.

Selalunya kalau lekat di fridge nie memang akan ada tukar alih.  Kadang fm nie sampai ada di hall yea.  Ada kaki aku rasa fm aku nie.  Hehehe..Kalau tak si kakak yang alih, memang si adik.  Sekarang nie ammar lagilah macam-macam dia dah boleh buat dengan sendiri dan jayanya.  Dia amik kerusi dan di bawak ke dapur.  Lepas tue panjatlah.  Apalagi yang boleh dia buat.  Tahu-tahu hilang jea fm nie kat fridge.  Oklah, jom kita tengok gambar koleksi fm aku.  Aku nie memang gemar kumpul fm nie.  Nak-nak kalau dengar kengkawan yang nak kemana-mana yang aku tak pernah sampai dan mustahil nak sampai ke sana.  Hikhikhik.  Itulah aku suka kirim fm nie.  Jom tengok gambar..

Tadaaaa...Inilah koleksi yang aku ada...Masih ada ruang kosong lagi.  Sekarang kalau lekat tinggi-tinggi pun tak guna sebab ammar memang dah ada akal nak amik kerusi dan panjat.  Tugas aku kutip balik fm tue dan lekatkan balik.  Hahhh, itulah kerjaan aku. :D

Ini antara fm yang kawan-kawan bagi sebagai souvenir.

Ini pulak fm yang aku beli sendiri.  Means, aku dan sampailah kat negeri-negeri nie dengan sendirinya.

Paling teruja fm dari Australia nie.  Ini kawan aku bagi.  Tak dapat kangaroo hidup, dapat fm kangaroo pun jadilah yea.  Terubat jugak kekecewaan aku mengenai Australia nie.  Sedih!!!

FM ini, kawan-kawan asben yang bagi.  Kawan-kawan asben rajin jugak yang bercuti ke luar negara.

Ini fm dari london.  Aku kirim bf anak buah aku pada mulanya tapi dia bagi jea.  Thanks yea.  Itulah kisah mengenai koleksi fm aku di rumah.  Harap dapat kumpul dengan lebih banyak lagi. :D





                                                                                                                        

2 comments:

adianiez AIDA said...

FM aida rasa nyer lebih byk hua hua hua... nanti la, if ada time, aida pun nak citer pasal FM la. i love FM!!!

Ya ALya said...

Ya pun suka kumpul FM.....,