Friday, December 14, 2012

~Nikmatnya Tidur~

Salam semua...

Best sangat-sangat tadi lunch hour kuhentam tidur.  Heeee..Lepas makan pulak tue.  Kuar kejap pegi ke Mydin beli makanan iaitu nasi ayam bersama-sama mira mokhtar, kak rehan dan kak mima.  Then bergegas balik ke opis.  Sebelum jam 1.30 kami semua dah tiba di opis.  Aku nak kejarkan sesuatu.  Rahsia!!Lepas tue sampai opis dah tak ada mood pulak nak buat yang aku kejarkan.  Makan nasi ayam.

Settle makan, cari mood, tunggu mood tapi tak kunjung tiba.  Akhirnya kakiku melangkah ke surau.  Dan di situlah aku beradu.  Sudah tak tertahan rasanya.  Mata bagai digam-gam.  Itu yang aku melangkah mencari tempat untuk beradu.  Nak beradu kat partition mahu terkehel tengkuk.  Tak selesa!!

Hai, waktu nielah yang teringat tilam yang empuk di rumah.  Tidur time hujan nie lagi awesome!!!Berselimut pulak tue.  Nikmat kan??Sekarang mari kita sambung kerja.  Walaupun sebelah jiwa..

Till then.
Love..AA
Publish!





                                                                                                                       

1 comment:

Kakzakie Purvit said...

Kalau boleh lena seketika waktu tengahari sebenarnya baik Fida. Tapi kakak jenis payah tidur siang melainkan kalau tak sihat sebab itu malam cepat mengantuk..