Monday, December 31, 2012

~Durian Crepe Makan Pulak~

Sebelum menutup entry untuk hari ini.  Ini semua entry yang sudah ada dalam draft.  Hari nie gigih untuk postkan jugak entry draf.  Banyak jugak yang aku draf entry tapi tak dipublish.  So hari nie pegi kerja sebelah jiwa, inilah jadinya.  Update blog!!!

Nak cerita pasal durian.  Durian!!Aku tak makan buah durian.  Tak tahu kenapa aku tak suka dengan baunya.  Boleh bawak pening kepala kalau aku bau durian nie.  Tapi aku bukanlah tak makan langsung yang ada dengan kaitan dengan durian.  Makan jugak tapi bukan fresh-freshlah.  Biarlah durian tue dah jadi pengat durian ke, aiskrim durian ke.  Macam tuelah.  Pelik tak?Ada tak orang yang serupa aku nie.

Ini longgokan buah durian di dapur rumah aku.  Cerita bulan lepas sebenarnya.  Jiran aku bagi durian nie.  Memang sah-sah aku tak ke dapur ok.  Asben aku makan sorang.  Yang lain aku bagi kat kawan-kawan.  Lagi lama durian nie dalam rumah lagi aku pening.  Bukak pintu depan dah boleh berbau.  Tapi aku sangat jatuh cinta dengan suatu benda yang berkaitan dengan durian.

Tadaaa..Durian crepe.  Aku boleh makan.  Heeee.  Sedap sangat.  Tapi aku order jea.  Nak buat sendiri tidakler aku mampu sebab kang migrain pulak bau durian.  Aku bedal sorang-sorang sebab asben aku tak makan pulak.  Terbalik pulak.

Seeee..Durian crepe yang aku order dari opismate aku.  Wife dia yang buat.  Kalau dia buat memang aku salute abis.  Apa-apa pun memang terbaiklah.  Pada orang Melaka, kalau nak rasa durian crepe bolehlah order dengan dia.  Aku sertakan nombor hp untuk dihubungi 017-2536434 (Wan).  Aku promote jea yea.  Sekian terima kasih.







                                                                                                                 

2 comments:

amieda said...

akk pun mcm ko jgk...p durian crepe akk mmg tak boleh makan jugak...

Siti said...

i pun tersgtlah gile akan durian crepe.. i bleh makan durian yg br dikopek kulitnya sejak umo 18thn..heheheh..seeeeedap fida..