Thursday, December 6, 2012

~Entry 956 - Mutiara Kata~

Ini entry yang ke sembilan ratus lima puluh enam yea kawan-kawan.  Target nak sampai 1000 entry sampai hujung bulan ini.  Mampukah aku?Sama-samalah kita lihat adakah aku mampu.  Ini bermaksud ada 44 entry yang patut aku tulis sebelum hujung tahun ini.

Oklah, pagi khamis ini aku nak sharekan di sini beberapa mutiara kata, kata-kata bijak dan apa jua kata-kata dengan korang semua.  Selagi kata-kata kita tidak mengecilkan hati orang dan menyakitkan hati dan perasaan orang lain.  Mintak dijauhkan dan agar kita sentiasa memelihara dan menjaga setiap kata-kata kita sebelum diluahkan kepada seseorang.

Mari kita hayati setiap kata-kata di bawah ini.  Aku google dan kata-kata ini amat mendalam maksudnya dan memberi kesan kepada diri aku.  Sama-samalah kita renung-renungkan.


Itu sahaja yang dapat aku kongsikan dahulu untuk pagi ini.  Mari kita mulakan kerja dengan lafaz bismillah.  Sekian.  Jumpa next entry.





                                                                                                                        

No comments: