Thursday, December 13, 2012

~Konon Tak Nak Dinner Tapi..~

Salam semua dan selamat malam.

Malam nie kononnya tak nak masak, tak nak makan malam tapi akhirnya aku makan jugak. Abislah diet aku. Hihihi. Sebab tak nak masak kerana asben aku keje petang. So balik pukul 11 malam kang. Memang dah siap makan sebelum balik.


Dan inilah dinner aku tadi. Mee kari nyum nyum. Ayah aku belikan tadi. Masa aku amik anak2 aku, ayah aku suruh tunggu kejap sebab nak belikan makanan. Rezeki jangan ditolak. Heeee. Siap bungkus air lagi. Teh ais pulak tue. Wahai kepala jangan buat hal yea. Kang peninglah apalah.

So perut pun sudah kenyang. Sekarang sedang duduk di depan tv sambil lipat baju yang sudah menggunung sambil update blog dan ditemani adriana. Ammar sudah beradu di dalam bilik. Ngeeee...

Oklah.
Till then.
Love...AA
Publish!
posted from Bloggeroid

No comments: