Saturday, December 15, 2012

~Sedapnya Tapai~

Haiiiii. Selamat hari sabtu semua!Happy weekend.

Setakat nie aku tak ada cerita menarik. Duduk di rumah sahaja dan petang nanti baru keluar untuk mencari barang. Ini pun aku dengan anak2 bergolek- golek depan tv sementara menunggu asben bangun dari tidurnya. Malam tadi asben shif malam.

Oklah, aku selalu menyimpang dari tajuk. Mukadimah nak panjang. Terus kepada cerita sebenar. Minggu lepas aku order tapai dari opismate setelah aku dengar Kak Nisah order. Tiba2 tekak aku pun teringin. Aku order dalam RM5. Dapatlah satu bekas aiskrim. Aku sorang jea pun nak makan. Asben tak makan.


Hah, inilah tapainya. Sedap hingga menjilat jari kaki. Hihihi. Aku bagi pada mak ayah aku sorang satu. Mak aku kata tak nak banyak2. Sekadar nak rasa jea. Bulan nie dahlah mak aku ada checkup.

So lepaslah hajat nak makan tapai. Lepas makan mulalah terasa sakit badan. Aku kalau makan pulut memang badan sakit2. Tapi sebab nak lepas hajat tekak nie aku tahanlah jugak. Ini namanya cari penyakit!!

Till then.
Love...AA
Publish!

posted from Bloggeroid

1 comment:

Ya ALiya said...

Ya pun sama,sejak bersalin baby ke2 ni,bila mkn pulut bdn mmg sakit..