Monday, December 31, 2012

~Beli Kain Pasang~

Assalamualaikum...^___^

Kembali lagi untuk menulis sebelum menjelang tahun 2013.  Keterujaan untuk ke tahun baru dan yang paling terujanya bila umur akan meningkat ke satu siri yang lain.  Terujalah sangat kan.  Hahaha.  Ini cakap orang tak boleh terima kenyataan jea bunyinya.

Bulan lepas aku terbeli kain pasang dari opismate aku.  Setelah sekian lama tidak membeli.  Masa raya aritue pun beli baju siap jea.  Seingat aku memang dah lama tak beli kain pasang.  Sadis kan.  Bulan-bulan duit memang tak dapat nak membeli yang bukan-bukan.  Kena berjimatlah kiranya tapi oleh sebab bulan disember dapat bonus maka aku amik jugak kain pasang nie.  Amik sekali dua ok.  Biasalah kalau dah lama tak membeli.

Ini gambar enterframe jea.  T-shirt yang beli kat jusco aritue.  Beli sama dengan asben.  Heeee..

Ini kain pasang yang aku ada.  Bila nak tempah agaknya.  Kena tempah satu-satu nie.  Sekali gus tempah ada makan pasir nanti.

Yang ini sebenarnya jiran sebelah rumah aku bagi.  Dia beli masa dia pi bandung.  Masih belum ditempah.

Inilah kain pasang yang aku beli.  Cantik tak?Sepasang harganya RM70.  Means kalau dua RM140.  Aku mintak bayar dua kali.  Bayar sekali gus lari bajet.  Itulah kisahnya dalam membeli barang.  Aku kena berjimat.  Kena anto jahit satu-satu.  Nanti bila sudah siap akan aku gayakan.  Heee.  Tahun baru dengan baju baru ke kerja.  Semangat sikit untuk bekerja.  Sekian...







                                                                                                                   

1 comment:

amieda said...

akk dah g antar kedua2nya..tp blm siap lagik..cuma terpikir camne nak bayar sekalik dua ni??