Pages

Thursday, December 20, 2012

~Kembali Tersenyum~

Assalamualaikum...^-^

Pembuka bicara untuk hari ini.  Mood hari ini ok sikit daripada semalam dan kelmarin.  Diharap biarlah mood ini berpanjangan eloknya.  Tidak stress, tidak bersedih, tidak bermasam, tidak berkerut dahi dan semualah yang negatif.  Biarlah hari ini aura positif ada dalam diri.  Full stop.

Hari ini kembali tersenyum kerana...malam tadi anak-anak sudah pulang ke rumah.  Kesian anak-anak aku.  Semalam kami berempat kembali bersama setelah 2 hari membawa haluan masing-masing.  Aku dan anak-anak macam jejak kasih.  Selalu mak yang over.  Heeee...

Aku gomol-gomol ammar dulu.  Cium pipi kiri, cium pipi kanan.  Hehehe.  Dia senyum jea.  Adriana?Merajuk!Sebab aku tak gomol dia.  Heee.  Dia memang kuat merajuk  Tak tahu ikut perangai sape!Cover diri sendiri.  Lama-lama baru aku peluk adriana pulak.  Saja nak menyakat dia.  Hehehe..

Gambar anak-anak lagi sebagai penghias untuk entry pagi ini.  Antara gambar koleksi yang ada dalam pc aku nie.  So aku letakkanlah di sini.  Hari ini anak-anak dengan asben di rumah sebab hari nie asben off day.  Kisah anak-anak dah ok.  Cuma sekarang hati aku nie masih risaukan mak.  Semoga mak cepat sembuh.  Risaukan pulak panggilan yang diterima daripada makcik mengatakan nenek saudara masuk hospital sebab sakit buah pinggang.  Risau memanjang jea nie.

Oklah stop dulu di sini.  Kalau lagi panjang aku tulis aku takut aku makin merepek nanti.  So will update later.  Till then..

Publish!







                                                                                                                    

No comments: