Tengahari ni mari kita join segmen ini. Dah lama aku tak join segmen-segmen cenggini kat blog. Hari ni tetibe mood elok nak join.
Syarat2nya :
1st, korang kena buat entry "Segment Mencari Pemenang My Followers" then tampal banner kat atas ni & link kan entry ini. Pastu letak link penyertaan di komen entry ini sahaja. - DONE
Gambar ni memang diambil secara spontan. Hihihi :D
Tag minimum 2 kawan korang & pastikan diorang tahu. - DONE
Kawan yang ditag adalah Myra Mokhtar dan Deq Nor
And the last is, Follow blog Pretty Lady. - DONE
Sesiapa yang berminat nak sertai sila ke link INI.