Thursday, March 15, 2012

~FM Dari Bandung~

Nak pergi sendiri ke Bandung belum sampai lagi.  Jadi kirimlah FM ini.  Memang menjadi hobi kalau sesiapa ke mana-mana untuk holiday mesti nak kirim FM.  FM ini aku kirim officemate aku yang ke Bandung tempoh hari untuk holiday bersama familynya.

Inilah koleksi FM aku dari Bandung.  Bila aku tampal FM di peti ais adalah orang yang tukang alihkan FM nie.  Kejap beralih ke tepi peti ais.  Pernah sekali jumpa dalam peti ais pun ada.  Aku dah tahu dah keje siapa yang mengalihkan FM tue???Hehehe...






                                                                                               

1 comment:

alyyani said...

alamak, FM hongkong tak sampai2 lg ni. sebab posmen return balik. huhu.. next week bertambah la 1 lagi koleksi FM kat fridge fida tu ye :)