Thursday, December 27, 2012

~Entry Tanpa Motif~

Assalamualaikum...^__^

Selamat pagi khamis.  Pagi nie macam tiba-tiba tak tahu nak tulis apa kat blog.  Idea aku ke laut.  Tapi sebab tak nak blog ini tanpa entry pagi nie aku tulis jugak.  Jari di keyboard dan tak tahu nak mula dengan ayat apa.

Oklah, lagi beberapa hari jea lagi kita akan melangkah ke tahun 2013.  Kejap nak tengok kalendar berapa hari lagi.  Lagi 4 hari kan?Betul tak?So apa azam korang?Apa azam yang telah tercapai untuk tahun ini.  Nantilah kita cerita di lain entry.  Ada ke orang yang nak baca.  Tak kisahlah kan.  Aku menulis bukan untuk mengejar glamer.  Heeee.

So harap hari ini lebih baik daripada hari semalam.  Berharap sangat-sangat.  Senyum-senyum selalu dan yang penting hari nie mira mokhtar kerja.  Adalah saya teman untuk bergelak ketawa sambil berguling-guling.  Saya?Sopan pulak tiba-tiba.

Ok, rasanya itu dulu entry untuk pagi ini.  Oh iye, hari nie aku jadi 'mam' besar.  Dah beberapa bulan pegi keje sendiri tapi...hari ini mengada-ngada suruh asben anto.  Motif suruh hantar sebab aku malas nak drive!Boleh?

Till then..
Love, A.A








                                                                                                                    

2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Harapan semua org Fida nak yg terbaik setiap hari

Cho Zila said...

sapa kata tak der motif..
gambartu mengambarkan ceria hari khamis.. esok jer keje...
jadi mem besar best oooo... akak jarang merasa...