Pages

Tuesday, January 31, 2017

Malam Masih Muda

Assalamualaikum dan Hi.

Selamat pagi. Kembali lagi dengan entri kedua. Biasalah bila naik kerja setelah cuti panjang, pastilah bermalas-malasan. Mood sendu bagai. Sedang mencari-cari moodnya.

Nak cerita pasal hujung minggu. Bila suami ada di rumah, ada saja nak berjalan. Memang tak reti duduk di rumah. Lewat malam pun tak pasal nak berjalan.

Malam ahad jam 11.00 malam bersiap mahu keluar. Lepas habis layan cerita Kung Fu Panda 3, suami ajak keluar.

Kami tiba di sini jam 11.30 malam.

Muka tahan ngantuk masing-masing.

Tengok si Mmar dia saja buat muka cenggitu. Lepas tu dia gelak sendiri bila tengok gambar dia.

Kami berempat. Suami aku tu dok perasan bila aku cakap dia pakai topi dah macam Fattah Amin. Bukan Fattah Amin tapi patah hati.

Aku dan anak-anak. Segar-bugar mata dia orang. Mata mak dia orang yang  sudah sendu-sendu masa tu. Apa pun kami happy. Family bonding kan. Gunakan sebaik mungkin selagi diberi peluang bersama. Semoga perhubungan ini tetap erat dan utuh.  Sekian dan wassalam.

Salam Pena,
Fyda Adim


No comments: