Monday, January 30, 2017

DAY 23 : 31 Days Challenge By JDT Blogger - List Cerita Seram Kegemaran

Assalamualaikum.

Hai.

Selamat petang semua. Sudah tertinggal beberapa entri untuk cabaran ini. Maklumlah cuti panjang, blog pun turut sama bercuti. Tak sempat nak mengadap pun komputer. Memasaklah, mengemaslah, melipat bajulah. Macam-macam kerjaan yang nak disiapkan.

Hari cutilah baru berkesempatan nak kemas rumah kan. Kalau hari-hari kerja sempat kemas apa yang patut saja. Baiklah, bebrbalik kepada tajuk di atas. Tajuk entri untuk cabaran hari ke 23 adalah list cerita seram kegemaran.

Jujurnya, aku memang tak ada pun list cerita seram kegemaran. Aku ni orangnya penakut. Kalau tengok cerita seram memang penyakitnya akan terbawak-bawak ke dunia nyata. Nanti aku takut dok sendiri. Nak tidur pun tak boleh nanti. Pernahlah tengok jugak cerita seram tapi aku akan tutup muka dengan bantal. Jadi baiklah tak payah tengok okay.

Budak berdua ni sudah besar. Sekarang yang seramnya akulah bila mana mak dia menjadi tarzan. Ada masa bertukar hijau. Dan macam-macam aksi seram mak dia orang. Hehehe. Itu sahaja entri petang ini. Bersambung lagi.

#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Salam pena,
Fyda Adim


No comments: