Tuesday, January 31, 2017

Sekian Terima Kasih Ost Jejak Karmila

Assalamualaikum.

Hai semua.

Selamat tengahari. Lagi sejam mahu masuk waktu rehat. Bolehlah dengar lagu ost Jejak Karmila bertajuk Sekian Terima Kasih nyanyian Azharina Azhar. Aku tak tahu kenapa liriknya menusuk kalbu. Lagunya pun mendayu buatkan hati sayu.

Kalau tengok dramanya sambil dengar lagu ini mesti air mata sudah bergenang di tubir mata. Nak-nak scene yang Karmila mahu keluar penjara. Aku mengalirkan air mata waktu scene itu. Ini pun aku taip entri ini sambil didendangkan dengan lagu ini.

Sekian Terima Kasih Ost Jejak Karmila

Remuk jantung hatiku 
Kau pukul dengan janji palsu
Kau kembali dengan yang baru
Setelah lama aku tunggu

Mana janji kau setia 
Bukan mudah aku lupa
Ingin saja ku teriak
Hilang sesak di dada

Jelaskan saja apa kau rasa
Saat kau menduakan cinta
Kecewa aku bahagiamu
Jelaskan saja

Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Sekian terima kasih

Indah bila dibayangan
Tapi parah dicurahkan
Kau buat satu permainan
Bagi aku dipermainkan

Mana janji kau setia
Bukan mudah aku lupa
Ingin saja ku teriak
Hilang sesak di dada

Jelaskan saja apa kau rasa
Saat kau menduakan cinta
Kecewa aku bahagiamu
Jelaskan saja

Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Sekian terima kasih

Mana janji kau setia
Bukan mudah aku lupa
Ingin saja ku teriak
Hilang sesak di dada

Jelaskan saja apa kau rasa
Saat kau menduakan cinta
Kecewa aku bahagiamu
Jelaskan saja

Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Aku dah jemu kasih
Sekian terima kasih

Terima kasih segalanya

Salam Pena,
Fyda Adim

No comments: