Wednesday, October 1, 2014

~October Please Be Awesome~

Teks : Fyda Adim
Foto : Carian Google

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat petang. Tajuk entri nak bunyi omputih. Mood masih lagi swing. Baru sempat mahu menulis di sini. Entri pertama untuk bulan oktober ini. Apa ada dengan oktober? Ada beberapa hari penting dalam bulan ini walaupun aku masih lagi berada dalam fasa bulan yang aku tidak berkenan. Biarlah rahsia kenapa aku tidak berkenan. Masih lagi terimbas-imbas dan terkenang-kenang.

Bulan ini yang menarik pada aku ada banyak hari cuti. Kemudian ada beberapa orang yang sambut ulangtahun kelahiran mereka. Ada bajet adalah hadiah buat mereka.

Itu sahaja untuk hari ini. Sekian terima kasih. Wassalam.

Aku Penulisnya,






                                                                                                         

1 comment:

Monalita Mansor said...

Jadikan Oktober tahun ni oktober yang ohsem!