Tuesday, October 7, 2014

~Ole-ole Dari Penang~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat pagi semua dan salam selasa. Hari ini sudah mula bekerja. Ada yang sambung cuti tiga hari sebab jumaat ni orang Melaka cuti sempena menyambut hari jadi TYT. Mulanya aku cadang pun nak cuti tiga hari namun hasrat itu terpaksa dikuburkan atas sebab-sebab tertentu. Pasrah.

Jumaat lepas, sebelah malam asben selamat sampai ke rumah. Perjalanannya dari Penang ke Melaka. Sampai-sampai je ajak asben keluar makan. Sudah beberapa malam tak keluar jadi tak menyempat aku dan anak-anak ajak asben keluar berjalan. Makan dekat area rumah je, janji dapat keluar.

Koleksi fridge magnet ini sudah tentu untuk aku. Memang aku suruh beli FM je. Nak memenuhkan peti ais. Tapi rasa kena beli board untuk FM ni. Nantilah kena kumpul ongkos dulu.

Ini pula untuk anak-anak. T-shirt putih untuk kakak, yang warna coklat untuk adik. Kemudian adalah beberapa paket jeruk untuk diberikan pada keluarga. Itu sahaja kisah berkaitan ole-ole Penang. Sekian dan wassalam.

Aku Penulisnya,






                                                                                                                     


3 comments:

ZULHILMI TEMPOYAK said...

knp gambar ole2 ni xleh tgok. huhuhu

adianiez AIDA said...

fm !!! i like...

AMIIZAA@Mieja said...

salams fida, gambar tak nampak..