SUKA ENTRY DI SINI???

Monday, October 20, 2014

~Menikmati Asam Pedas Pasar Borong~

Teks : Fyda Adim
Foto : Fon Sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat malam semua. Sudah makan malam ke? Entri ini bukan untuk malam ini. Malam ni kita orang makan kat rumah saja. Misi berjimat perlu diterapkan dalam diri kami. Sesekali bolehlah. Minggu lepas hari khamis memandangkan nak bermalam di rumah mak, jadinya kita orang makan di luar sahaja.

Sebab esoknya, jumaat asben ke Putrajaya. Jadi kira sambut besday asben in advance. Makan kat asam pedas aje. Tempat yang termampu untuk aku yang bekerja sebagai kakak kerani. Siang tu sudah diberi kejutan. Cukuplah kan.

Ini untuk aku. Dah separuh jalan makan baru teringat nak snap. Penyakit pun penyakitlah. Hehehe...

 Gegar pulak gambar si arjuna ni. Pandai posing bila suruh bergambar. Peace yo!

Dan ini posing wajib untuk ammar. Mana belajar pun tak tahu. Roti canai tu dia punya. Otak-otak pun sebakul boleh dihabiskan. Ammar dan makanan memang tidak dapat dipisahkan.

Inilah suasana kedai makan tu. Sesiapa yang berkunjung ke Melaka bolehlah mencubanya. Sedap hingga menjilat jari. Kalau masa tu perut tengah berkeronconglah. :D Sekian dan wassalam.

Aku Penulisnya,






                                                                                                                     

1 comment:

ayu Ismail said...

ni kedai no brp ya fyda..akak selalu gi no 1....nak try gak kedai lain asyik ramai je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Angel Wing Heart