Monday, October 20, 2014

~Maaf Jika Aku Tak Sempurna~

Teks : Fyda Adim
Foto : Carian Google

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismillah.

Selamat petang semua. Lagi setengah jam mahu pulang. Waktu pulang adalah waktu yang ditunggu-tunggu. Betul ke bohong? Petang ini mahu cepat sampai ke rumah kerana Abang Luqman dan Melina. Siapa yang mengikuti drama bersiri ini? Sila angkat tangan.

Aku lepas yang Luq dan Melina sudah mula jatuh cinta memang tak pernah tinggal. Konon nak fefeeling sekali. Memang sweet kut. Ahaks. Aku memang peminat F.A, jadi haruslah tengok kan. Pitam.

Drama ni adalah drama adaptasi daripada novel. Penulisnya Acik Lana. Aku tak pernah beli novelnya. Tebal. Tak larat nak baca. Setakat yang nipis ni berkurun nak habis. Tapi membeli novel tak pernah lagi tinggal. Ada yang best mesti beli lepas tu peram. Ahaks...Itu sahaja entri untuk petang ni. Tak ada modal nak bercerita sebenarnya. Wassalam.

Aku Penulisnya,






                                                                                                                     

No comments: