Pages

Thursday, October 31, 2013

~Spontaneous Thursday - My Husband Is My Bestfriend~

Assalamualaikum...

Selamat pagi khamis.  Wah tajuk nak gempak.  Ini namanya entri mengedik dan sebab tak ada modal nak cerita apa kat blog ini.  Boleh cam tu?Terjumpa benda ni di fb tapi dah terlupa siapa yang share benda ini.  Tiba-tiba menarik minat.  Memang betul kan kata-kata itu.  Silalah akui.  Walaupun kadang-kadang ada yang tergigit lidah.  Hehehe.  Macam lagu Saloma 'sedangkan lidah lagi tergigit, ini pula suami isteri.' :D

I like!!!

Aku dan dia.  Dia roomate, housemate dan soulmate.  InshaAllah semoga kekalnya selamanya.  Sebenarnya entri ini lebih kepada rindu!!!Ok sekian...