Sunday, October 20, 2013

~Galau Nyanyian Five Minutes~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Ini entri autopublished ye.  Antara lagu kegemaran aku.  Aku memang suka dengar pada muzik.  Salah satu terapi untuk menghilangkan stress pada aku.  Orang lain aku tak tahulah.  Ini cara aku.  Memang suka dengar muzik selagi lagu yang didengar itu sedap didengar.  Masa memasak pun aku akan pasang lagu.  Tapi laki aku tak berkenan aku dok usung ipad atau segala bagai ke dapur.  Dia kata fokus!Baik bang...Huhuhu...

Oklah, marilah dengar lagu ini.  Korang carilah kat youtube kalau nak dengar ye.  Ok sekian dulu entri untuk hari ini.  Bersambung esok pula.  Mahu beriadah di luar petang ini.  Macam keluar dari gua setelah semalam seharian di dalam rumah sahaja.

Lirik Lagu Galau Nyanyian Five Minutes

Katakan saja, jangan kau sembunyikan
Bila diriku tak lagi di hati
Kenanglah aku pernah singgah di hati
Mesti sekedar mengukir hatimu

Sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau

Jangan katakan kisahmu saat ini
Karena bisa sakiti hatiku
Kenanglah aku pernah menjaga hatimu
Meski hanya kau dan aku yang tahu

Sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau

Sepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau

Ssepi hatiku, galau jiwaku
Saat kau katakan) putus dengan aku
Sepi hariku tanpa dirimu
Menemani aku galau







                                                                                                                        

1 comment:

Sweetmama said...

suka jgk dgr lagu galau ni, selalu dgr dkt radio..