Friday, October 18, 2013

~Al-Haq Yang Satu~

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua pada jumaat yang indah ini.  Penghulu segala hari.  Pagi ini marilah dengar lagu kegemaran aku nyanyian Mawi feat Dato AC Mical.  I like!!Bak kata Irham dalam drama Love You Mr Arrogant.  Ah, drama itu sedang hot sekarang.  Apa yang pasti setiap hari, aku dan Mira Mokhtar akan berceritakan tentang drama itu.  Irham dan Zaraa.  Mereka sweet seperti gula!

Oklah, jom hayati bait-bait kata dalam lirik lagu ini.  Kalau siapa yang minat bolehlah download ye.  Aku belum sempat nak download.  Selalu dengar kat radio aje.

Lirik Lagu Al Haq – Mawi feat AC Mizal

(AC Mizal)
Andainya ku bisa putarkan saat waktu,
Ku perbetulkan segala kesilapan lalu,
Andainya kupernah melukakan hatimu,
Izinkan aku mengubati jiwa ragamu,
Segala-gala suka dan duka,
tak pernah dapat ku lupa,
Daku manusia biasa,
dibawa dosa pahala,
Hidup didunia cuma sementara,
Janganlah leka jangan terpedaya,
Antara kaca dan juga permata.

(Mawi)
Ku bersujud padamu,
berdoa pada yang satu,
Padamu aku mengadu,
Allah yang satu,
Mohon petunjuk darimu,
berderai air mataku,
Ku ingin dekat denganmu.

Ya Allah x2,
ampunilah dosa dosaku yang lalu,
Ya Allah x2,
Maha Pengasih,Penyayang, Maha Mengerti.

(AC Mizal)
Andainya kubisa hidup seribu tahun lama lagi,
Ku kota kata kata yang telah ku janji,
Andainya ditakdirkan esok aku pergi,
Susun sepuluh jari memohon diampuni,
Janganlah bersedih berduka,
Berjumpa disana semula,
Kembali kepada pencipta,
Diruang yang luas terbuka,
Pintu syurga dan neraka,
Bertapa kau bersedih berduka dijiwa gelora didalam dilema menanggung derita

(Mawi)
Ku bersujud padamu,
berdoa pada yang satu,
Padamu aku mengadu,
Allah yang satu,
Mohon petunjuk darimu,
berderai air mataku,
Ku ingin dekat denganmu.

Ya Allah x2,
ampunilah dosa dosaku yang lalu,
Ya Allah x2,
Maha Pengasih,Penyayang, Maha Mengerti.

(AC Mizal)
Allah akhbar, Allah yang Maha Besar,
Mari memuji memuja,
Maha Kaya Berkuasa,
Ampunilah segala dosaku yang lalu

Sumber gambar dari ehsan google.  Sekian...






                                                                                                       

No comments: