Thursday, October 24, 2013

~Semakin Ku Kejar Semakin Kau Jauh~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Korang sudah lunch?Aku makan nasi berlaukkan sambal ikan bilis bersama petai.  Entri ketiga untuk hari ini.  Ini juga salah satu lagu dalam drama Love You Mr. Arrogant.  Betul tak?Atau aku silap.  Tak kisahlah tapi ini antara lagu kegemaran aku.  Aku ni tak habis dengan lagu.  Aku memang suka.  Ini antara penghilang stress ketika membuat kerja ataupun ketika memandu.  Aku memang dengar radio.

Apa lagi, jom dengar lagu di bawah.  aku sertakan liriknya.  Lagunya downloadlah ye kalau berminat.  Tajuk lagu Semakin Ku Kejar Semakin Kau Jauh nyanyian Five Minutes.

Lirik Semakin Ku Kejar Semakin Kau Jauh - Five Minutes

Bila mungkin kau lihat aku menanti dirimu
Bila mungkin dirimu ada di samping diriku
Bilakah jadi milikku
Mungkinkah jadi milikku, hooo

Reff:
Semakin ku kejar semakin kau jauh
Tak pernah letih tuk dapatkanmu
Terus berlari namun ku takut terjatuh lagi
Tak ingin lagi membuat ku perih
Sadarkan aku dari mimpiku

Oh mungkinkah dirinya ada di depan mataku
Bila mungkin terjadi pasti itu hanya mimpi
Mungkinkah jadi milikku, hooo

Back to Reff:

Bilakah jadi milikku
Mungkinkah jadi milikku, hooo

Back to Reff:








                                                                                                        

No comments: