Monday, October 21, 2013

~Koleksi Fridge Magnet Terbaru~

Assalamualaikum...

Selamat petang.  Lagi satu jam mahu punch out.  Kembali lagi dengan entri keempat untuk hari.  Wah empat entri sekali untuk hari ini.  Cukuplah empat untuk hari ini.  Nanti meluat pula orang nak baca.  Biasalah blog tempat untuk menghilangkan tekanan.  Memang sangat-sangat tertekan ketika ini.  Harus buat sesuatu untuk tidak berada dalam keadaan stress!

Oklah, seperti tajuk di atas.  Petang ni nak cerita mengenai koleksi fridge magnet aku yang terkini.  Memang minat kumpul fridge magnet ni.  Best je tengok peti ais dihiasi dengan benda-benda alah ini.  Jom tengok fridge magnet yang terkini.

FM daripada officemate aku, Kak Tinah yang baru balik dari Tawau.  Tq.

Yang ini daripada asben.  Siap pos pada aku.

Yang ini daripada kawan anak buah aku yang balik daripada Sydney.  Tempat yang teringin sangat aku nak pergi.  InshaAllah jika ada kewangan yang mencukupi sampailah ke sini.  Round Malaysia dulu.

Yang ini daripada jiran aku yang ke Vietnam.  Tq Kak Dila.  Kalau dia baca blog akulah.  Hehehe..

Belum penuh lagi.  Baru ini aje.  Nanti pergi Sabah nak beli fm Sabah pula.  Syoknya!!!!Tak sabar!Tak sabar!:D






                                                                                                                      

3 comments:

Unknown said...

dah sampai tak nampak ruang pun kat fridge tu

Unknown said...

tenkiu da ltk kat fridge...

Miles2urdoor said...

Puan, jemput mengunjungi kedai online kami untuk koleksi Fridge Magnet dari luar negara.

Terima kasih