Tuesday, October 22, 2013

~Myra Si PhotoG~

Assalamualaikum...

Selamat petang sekali lagi.  Bersambung lagi dengan entri keempat untuk hari ini sementara mahu menunggu waktu balik.  Lagi sejam lagi mahu kedengaran bunyi pada kad perakam waktu.  Bunyi yang dinanti-nantikan untuk pulang ke rumah.  Detik yang sangat melapangkan hati.  Bagi akulah, orang lain tidak kutahu perasaannya.  Semalam empat entri, hari ini gigih menaip empat entri juga.  Marvelous!!

Entri petang ini berkenaan dengan si Mira Mokhtar.  Sangat-sangat suka pada 3 keping gambar yang aku ambil menggunakan kamera pada mini ipad aku.  Berkualiti juga gambarnya seperti DSLR atau tengok pada siapa yang mengambil gambar ini ye Mira Mokhtar.  Bhahahaha.  Sila muntah hijau!

Hari kejadian Mira menjadi photoG.  Ada gaya kan?

Tengok tu.  Ada gaya tak?Suka!suka!suka!

Close up sikit.  Bila nak buat photoshoot dengan kamera gedabak ini mira Mokhtar dan Nor Faezah?Dah kubeli kamera ini kena buat juga photoshoot.  Best jugakkan kalau kerja sebagai jurukamera ni.  Bermain dengan lensa, cahaya, props dan apa lagi.  Best!!!








                                                                                                     

1 comment:

mira mokhtar said...

nk aply jd photo G la malatop bahahah