Friday, January 4, 2013

~Waktu Lunch~

Assalamualaikum...

Selesai sudah makan untuk tengahari ini.  Kenyang yang amat.  Dah makan mestilah kenyangkan.  Tadi bukan main lapar lagi sampai beli makan tak ingat dunia.  Lunch tadi nie ingatnya nak pegi tengok adriana di transit tapi sebab macam letih sangat dan ditambah dengan penyakit malas dah menempuh jem itu aku batalkan niatku.  Aku telefon jea cikgu dia tadi.

So tengahari tadi Kak Rehan kata nak ke Mydin.  Aku pun kata nak follow sebab hari nie memang malas betul.  Nak berjalan pun rasa kemalasannya.  Macam mana tue.  Kami pegi ke Mydin berempat saja, aku, mira mokhtar, kak rehan dan cc.  Aku tak masuk dalam pun cuma pusing-pusing cari makan di luar mydin.  Jom tengok gambar yang sempat aku snap tadi.


 Inilah makanan yang kami tapau.

Kami sedang menunggu bonda-bonda di sini.  Aku beli tauhu bakar, otak-otak dan keropok lekor.  Time nie aku dah bedal kopok lekor sampai abis.  Lapar benor gayanya.

Dah siap membeli.  Kak rehan nak beli sabun.  Sabun di bilik mandi, sabunnn.  Opsss...

Mira, apa yang kau renungkan.  Merenung ke Sri Lanka ka?Nyanyi sikit.  Seri Langkat Kuala Tungkal, amboi.  Ada kaitan ke lagu nie?:D Si mira mokhtar jea yang faham.
 
Balik opis bedal lagi.  Hari nie hari lapar sedunia untuk aku.  Makan tauhu bakar abis, keropok lekor abis, otak-otak dah makan 2.  Apakah??Oklah itu saja ceritanya.  Bye...







                                                                                                                     

No comments: