Monday, January 21, 2013

~Kek Princess Buatan Mama Untuk Adriana~

Assalamualaikum...

Bertemu lagi untuk entry yang ketiga hari ini.  Jangan boring yea pada yang singgah di sini.  Di harap dapatlah meneruskan membaca di blog ini.  Kalau tak suka tak apa.  Tak ada paksaan.  Heee..Nak cerita pasal semalam.  Semalam adalah hari ulangtahun kelahiran anakanda aku, adriana. 

Tidak ada apa pun untuk semalam.  Cuma sambutan kecil-kecilan antara kami adik-beradik.  Aku just buatkan adriana kek princess untuknya.  Dok sebut-sebut nak kek princess makanya mamanya dengan gigih membuat kek untuknya.  Korang jangan gelak tengok kek aku nie.  Ini kek huru-hara namanya.  Horror jugak semalam membakar sambil menjaga anak-anak.  Asben balik keje malam biasalah.  Tapi nasiblah semuanya terkawal. 

Marilah kita tengok gambar kek princess buatan aku khas untuk anak aku.  Nana happy, mama pun happy.  Itu jea yang mampu mama lakukan.

Tadaaa...Inilah first trial aku membuatnya.  Dah lama aku beli kelengkapannya cuma belum pernah mencubanya.

Seriuosly, aku tak ada idea nak mendeko kek ini.  Dan inilah hasilnya.

Hasil daripada hentam keromo yang aku buat.  Perlu dibaiki untuk masa akan datang.  Maklumlah aku tak ke kelas, belajar sendiri-sendiri jea.

Kek daripada pandangan sisi.  Alhamdulillah walaupun tidak secantik kedai, aku puas hati sebab aku dapat membuatkan untuk anak aku dan dapat menggembirakannya.  Itu sahaja daripada mama buat adriana sayang.  Sekian..

Nota kaki>>>Bulan depan besday ammar, bulan 3 pula besday nayli.  Berturut-turut besday cucu-cucu mak ayah aku.  Kalau sempat bolehlah aku buatkan kek untuk anakanda berdua.







                                                                                                                    

2 comments:

aida said...

akak ok la kek tu wlaupun xg kelas buat kek,

Mia Kassim said...

Salam kenal dan follow...... :D