Sunday, January 20, 2013

~Santai Petang~

Assalamualaikum...

Selamat pagi semua.  Pagi-pagi lagi sudah ada entry yea.  Tulis malam tadi sebab mata tak mahu lelap sementara menunggu sesuatu masak di dapur.  Maka haruslah update blog.  Nak cerita kisah petang jumaat.  Program yang tidak dirancang oleh kami.

Jumaat lepas, adriana tak sekolah sebab dari malam tue dah rasa panas badannya.  Pagi tue rasa lagi panas.  Kejutkan dia dah start merengek.  Nasiblah papanya keje sebelah petang.  Bolehlah handle kejap sebab mama kena pi kerja.  Kalau nana tak ok aku nak half day jea.  Terpaksa ke kerja sebab seboleh-bolehnya nak jaga cuti.

Tengahari tue asben kata nana dah ok.  Alhamdulillah.  Lega hati mama.  Balik kerja terus pegi rumah mak sebab anak-anak aku kat rumah mak.  Kebetulan ada ajak adik ipar lepak rumah aku malam tue.  Mak aku pulak ajak pegi bank.  Aku ajak sekali mak aku ikut balik rumah dan akhirnya sebelum balik kami singgah di Jusco lama untuk makan sebab mak aku nak makan wan tan mee.

 Ammar kena duduk dalam troli.

Nayli yang sudah boleh berjalan.  Tak lama lagi lajulah dia jalan.

Sedang menunggu nenek.  Ammar bergambar dulu.

Nenek tukar kad member aeon.  Dah expired.

Settle tukar kad kami pegi makan.  Makanan telah pun diorder.

Yummy.  Wan tan mee.  Mira mokhtar, sila jangan jeles.  Hikhikhik..Nanti kita pi makan yea.  Buat masa nie boleh layan gambar jea dulu.

Sup yang kami tambah.

Nayli, tengok obek.  Kalau tengok obek serius jea muka budak nie.

Ammar yang sibuk nak pegi kat playground.

Dan ini kad aeon member aku.  Dah tukar yea so bolehlah kita berbelanja.  Lepas makan kita orang terus balik sebab nak kejarkan tengok maharaja lawak.  Kalau masuk shopping mall memang makan masa.  Nasiblah bukan time gaji kalau tak memang memborong jea kerjaannya.  Oklah sekian dulu.  Oh hari ini adalah hari istimewa buat anak aku, adriana.  Tunggu next entry yea..







                                                                                                                     

No comments: