Tuesday, January 1, 2013

~Happy New Year & Back To School~

Assalamualaikum...^____^

Selamat pagi dan selamat tahun baru buat semua.  Entry di pagi hari dan entry pertama untuk tahun baru ini.  Aku just nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2013 pada semua readers di blog aku ini.  Semoga ada sinar yang bahagia untuk tahun baru ini.  Jadikan tahun 2012 suatu kenangan yang kita abadikan dalam diri dan kita tempuh tahun baru ini dengan azam yang baru atau azam yang tidak dapat dilaksanakan tahun ini.

Azam aku?Tahun baru ini aku berazam untuk tidak menjadi terlalu sensitif.  Boleh ke erk?  In sha allah, aku harap aku boleh melakukannya.  Aku tak nak jadi cepat sensitif dengan hal-hal sekeliling dan juga orang sekeliling.  Fikir positif dan fikir ke arah yang lebih baik.  Itulah azam tahun baru aku menjadi seorang yang positf.  Positif2!!:D

Dan akhir sekali, back to school for tomorrow.  Bye bye school holiday.  Akan mulalah rutin harian tidur awal dan bangun awal pagi.  Janganlah jadi perkara-perkara horror awal pagi nanti.  Harap adriana akan sentiasa berada dalam mood yang ok.  Itu harapan mama untuk adriana.  Selamat memulakan sesi persekolahan untuk anak-anak yang akan bersekolah esok termasuk my doter. :D







                                                                                                                   

No comments: