Monday, February 6, 2017

Perkhidmatan Candy Booth Di Melaka

Assalamualaikum dan Hai.

Selamat pagi semua. Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Selamat bekerja pada semua yang bekerja tidak kiralah bekerja di pejabat atau pun dari rumah. Semuanya tetap dikira sebagai bekerja kan. Hantar anak-anak ke sekolah pun kira satu kerja itu. Aku dari pagi tadi sudah macam-macam kerjaan dibuat. Siapkan bekal anak-anak. Masak yang ringkas dan cepat saja.

Baiklah, pagi ini aku ingin kongsikan sesuatu kerja sambilan yang aku buat selain bekerja makan gaji. Kerja yang dilakukan atas dasar minat dan terus melakukannya untuk orang lain pula. Kalau dulu, aku buat untuk diri sendiri saja bila ada event di rumah. Sekarang aku lebarkan sayap kerana minat.

Aku kongsikan beberapa gambar hasil sentuhan daripada aku buat tatapan pembaca di sini. Ada yang hasil sentuhan bersama biras aku.

Candy booth untuk majlis perkahwinan. Ini pakej bajet.

 Ini candy booth untuk majlis hari jadi. Temanya barbie.

Ini pun candy booth untuk majlis hari jadi temanya thomas & friends.

 Majlis perkahwinan.

Ini pun candy booth untuk majlis perkahwinan.

Inilah beberapa gambar candy booth hasil sentuhan aku. Aku baru sahaja secara serius mula buat bulan September tahun lepas. Kemudian barulah terima tempahan secara perlahan-lahan. Untuk orang Melaka yang berminat untuk memeriahkan majlis anda dengan candy booth, bolehlah SMS atau Whatsapp aku di talian 017-6741270. Jangan segan-silu. Boleh bincang harga ikut bajet anda.

Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim