Saturday, February 4, 2017

DAY 31 : 31 Days Challenge By JDT Blogger - Gambar Selfie atau Bersama Tersayang

Assalamualaikum dan Hai semua.

Selamat malam. Lambat up entri hari ini. Siang tadi sibuk uruskan candy booth di majlis resepsi kawan sekolah aku dan merangkap pengapit aku dulu masa kawin. Ini geng gelak pecah perut masa sekolah sampai sekarang.

Kembali kepada tajuk. Hari ini adalah hari akhir cabaran ini. Berjaya juga aku habiskan cabaran ini hingga ke penghujung.

Tugasan hari ini mahukan gambar selfie atau bersama tersayang. Marilah lihat gambar yang aku kongsikan di sini.

Ini gambar bersama tersayang. Semuanya adalah kesayangan aku. Gambar ini diambil ketika menyambut ulangtahun kelahiran anak sulungku. Itu sahajalah.

Sebagai penutup untuk cabaran ini, aku ucapkan terima kasih pada semua pembaca blog ini. Seronok sekali menyertai cabaran ini. Sekurang-kurangnya adalah entri yang mahu ditulis. Terima kasih JDT Blogger. Semoga ukhwah ini terus terjalin. Sekian dan wassalam.

#jdtblogger 
#31dayschallengebyjdtblogger

Salam pena,
Fyda Adim

2 comments:

LYAfrina said...

woww..ok jugakkan sahut cabaran ni.. at least ada juga update blog...

Hernee Nazir said...

thanks for 31 days support fyda..nantikan result..kot2 fyda bertuah..hehe