Thursday, February 2, 2017

DAY 29 : 31 Days Challenge By JDT Blogger - Menu Sarapan

Assalamualaikum.

Hai.

Selamat malam semua. Baru berkelapangan mahu menulis. Hari ini mood tak ada satu hal. Puasa satu hal. Semua berhal-hal sampai buat diri serba tidak kena. Apa yang menarik, bulan ini aku cuba adjust masa macam aku cerita di entri pagi tadi. Aku bangun jam 5.15 pagi ye. Terus mandi dan bersiap. Seterusnya ke dapur siapkan bekalan anak-anak sementara menunggu waktu Subuh.

Aku keluar rumah jam 6.40 pagi dan aku sempat sampai pejabat lagi lima minit mahu jam lapan. Bolehlah daripada asyik lambat aje bulan lepas. Aku cuba dan cuba.

Hari ini sudah masuk hari ke 29 dalam cabaran yang dianjurkan oleh JDT Blogger ini. Seronok sepanjang menyertai cabaran ini namun perasaan sedih membelenggu diri.

Untuk tugasan ini tidak dapat diceritakan lebih lanjut. Aku tidak ada menu sarapan memandangkan hari ini aku berpuasa. Jadi memang tak adalah.

Kalau tak ada gambar memang tak sah. Ini bekalan dan juga menu sarapan untuk anak-anak pagi tadi. Hari ini dapat siapkan menu yang ringkas saja.

Itu sahajalah entri ringkas untuk malam ini. Perlu berhenti dulu sebab ada tugasan lain yang perlu disiapkan. Asyiklah tertangguh. Nanti aku akan kongsikan di sini. Sekian dan wassalam.

#jdtblogger        
#31dayschallengebyjdtblogger 

Salam pena,
Fyda Adim


No comments: