Monday, February 6, 2017

Jom Follow Blog BFF Inspiration Resources

Assalamualaikum dan Hai.

Selamat petang semua. Sudah makan?Aku baru saja lepas makan nasi. Hari ini masih membawa bekal dari rumah. Gigih dengan tak gigih saja nak bangun awal pagi. Sebelum tidur sudah set mind untuk bangun awal dan masak walau menunya seringkas ringkasnya. Misi berjimat-cermat masih diteruskan. Hah gitu.

Entri tengahari ini mahu berkongsi dengan blog baru aku yang mengusahakan jualan cookies dan tart serta perkhidmatan candy booth. Jualan cookies dan tart adalah kerjasama aku dan kawan aku. Candy booth aku usahakan sendiri. Begitulah.

Jika ada kelapangan sudi-sudilah tinjau blog aku itu. Dan jika tidak keberatan bolehlah follow blog itu sekali sekadar untuk memberi sokongan padu kepada aku. Itu sahaja entri ringkas untuk petang ini. Jom follow.


Untuk orang Melaka, kalau memerlukan perkhidmatan candy booth, jangan segan-silu whatsapp aku ye. Sekian dan wassalam.

Salam pena,
Fyda Adim



2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Satu cara nak menjawa kewangan ni Fyda
Tahniah dari kakak.

LYAfrina said...

gud luck fyda..lya doakan moga trs sukses ye