Pages

Saturday, February 4, 2017

DAY 30 : 31 Days Challenge By JDT Blogger - Ucapan Untuk Followers

Assalamualaikum dan Hai semua.

Selamat malam. Ini bukan malam lagi sebenarnya. Sudah menjengah ke pagi. Aku berjaga malam sebab menyiapkan kerja. Dah banyak hari asyik bertangguh. Bukan hari, sudah berbulan sebenarnya. Hari ini pun barulah berkesempatan mahu menitipkan sesuatu di sini.

Mahu siapkan juga entri ini untuk tugasan hari yang ke-30. Berbaki sehari sahaja lagi dan kemudian tamatlah 31 hari cabaran daripada JDT Blogger. Tugasan hari ini adalah ucapan untuk followers. Blog aku ini tidak ramai followersnya. Hanya ratus-ratus sahaja. Dalam 410 followers. Aku bukanlah siapa-siapa. Menulis di sini pun sebab minat. Mari tengok followers aku.

Followers aku yang tidak seberapa.

Apa-apa pun, aku tersangatlah menghargai kepada semua follower aku. Tak kiralah sama ada follower tegar atau pun tidak. Nak buat ucapan ni dah rupa ala-ala retis. Jadi pada yang follow aku, jutaan terima kasih yang tidak terhingga aku ucapkan. Semoga anda suka dengan apa yang aku kongsikan di sini. Ada juga follower blog yang menjadi kawan juga.

Buat follower, terima kasih kerana sudi baca blog aku ini dan ada yang sudi tinggalkan komen. Andai kata aku tidak meninggalkan komen di blog korang, janganlah berkecil hati. Adakalanya, masa amat mencemburui untuk aku blogwalking selalu. Maaf juga andai kata ada tulisan aku di sini membuatkan ketidaksenangan pada sesiapa. Niat aku sekadar berkongsi dan kerana minat menulis.

Semoga anda anda semua selesa bila datang di blog ini sebagaimana aku selesa apabila berada di sini. Teruskan membaca dan semoga terhibur. Sekian dan wassalam.

#jdtblogger         
#31dayschallengebyjdtblogger

Salam pena,
Fyda Adim


1 comment:

LYAfrina said...

tqsm juga buat fyda..kita knl since 2009 or 2010 camtu kan... mknanya dh hampir 8-9 thn kt kenal