Tuesday, July 30, 2013

~Port Menarik~

Assalamualaikum....

Selamat petang semua.  Saja nak share port menarik yang menjadi rebutan cucu-cucu mak dan ayah aku.  Sorang duduk, dua lagi pun nak menempel.  Banyak lagi kut sofa kat umah nenek tu.  Kerusi pun asa tapi situ jugak yang menjadi feveret.

Terbaik punya landing.

Masing-masing dengan botol susu.

Adriana, ammar dan nayli.  

Sekian entri pendek petang ni.

Publish!!

3 comments:

.:fyzz:. said...

port baekkk..Adriana minum chu chu lagi ke..? alooo

Kakzakie said...

Selesa tak terkata sofa tu Fida sebab itulah jadi lokasi pilihan semuanya:)

atanayuiman @ Jue said...

adriana pun minum susu botol lagi mcm iman... hehehe.. dia posa ke kak fida?