Friday, July 19, 2013

~Ketuk-ketuk Ramadhan~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari.  Baru sampai office.  Tadi keluar kejap beli barang untuk buat kuih raya.  Gigihkan jugak untuk keluar walaupun panas terik.  Okey, tengahari ni nak share menu kami berbuka pada 5 Ramadhan lepas.

Siakap masam manis

Paprik ayam

Inilah hidangan untuk ahad lepas.  Hujung minggu memang masa untuk aku ke dapur.  Hari kerja beli saja sebab tak sempat.   Aku sampai rumah pun dah pukul 6 sebab tunggu nana habis mengaji.

Itu sahaja entry untuk petang ni.  Ketuk-ketuk ramadhan dariku.  Bersambung lagi..


4 comments:

Kakzakie said...

Fida macam kakak hari-hari beli aje cuma hari cuti baru masak...

muka petak petak said...

sy hari2 asben masak..hahaha

atanayuiman @ Jue said...

jue selalu sampai rumah kul 6.15. tapi gigih gaks masak sebab kalau beli luar kebanyakkannya akan membuang. xtau la. maybe kurang selera makan kot. janji, balik rumah dapur dah bersih dan siap sedia untuk di masak. hehe cuma kalau dah lewat sangat sampai 6.30ptg, terpaksa la beli jer... penatnyaaaa..

adianiez AIDA said...

so far weekend aida takde umah. weekend ni naik umah mak abah plak...
rajin nyer fida buat kuih raya....