Wednesday, July 3, 2013

~Celebrate Besday Ayah @ Restoran Api-api Steamboat~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari.  Dah lunch tak?Aku baru je lepas makan nasi goreng cina.  Lepas makan kembang tekak.  Ish...Dah berapa kali dok ulang minum air ni.  Minggu depan time macam ni kita semua sedang berpuasa.  Rasa tak sabar nak menanti kedatangan bulan Ramadhan.

Okey, nak cerita mengenai sambutan besday ayah aku pada 26 Jun 2013 yang lepas.  Masa besday ayah aku sepakat adik serta menantu-menantu ayah nak bawa pegi makan-makan.  Just a simple celebration for him.  Kita orang decide nak makan kat Restoran Aipi-api Steamboat.  Ini kali kedua aku menjejakkan kaki ke restoran ini.  First cerita ada di SINI.  Masa ni makan bersama-sama kawan asben.

Jom layan gambar kami pula sepanjang berada di Restoran Api-api.

Gigih orang yang bert-shirt pink tu.

My SIL yang gila-gila!Huahuahua...

Family adik aku.

Makan tak ingatler.  Sampai menyandar.

Mak dengan ayah aku.

Inilah meja kita orang.

Mama dan ammar.  Muka ada senyum sebab perut sudah terisi.  Hikhikhik..

Nan dan bibiknya.  Bukan bibik maid ye.

Kami bertiga.

Inilah suasana di restoran pada malam itu.  Sangat ramai orang.

Sebelum balik, harus bergambar dulu untuk kenangan kami.  Inilah keluarga aku.  Keluarga kecil aku.  Masa kita orang tu hari rabu malam khamis.  Malam tu untuk kaum perempuan dapat harga RM16 seorang sebab ladies night.  Untuk kaum lelaki harga biasa RM25.  Sesiapa yang belum mencuba boleh mencubanya!!

Sekian..







                                                                                                       

No comments: