Thursday, July 25, 2013

~Lagi Signage Di Rumah~

Assalamualaikum....

Selamat pagi semua.^___^ Semoga hari ini semua baik-baik belaka.  Nak cerita lagi mengenai signage yang aku beli.  Semalam ada diceritakan di entri INI.  Kali ni aku ceritakan lagi kerana signage-signage di entri ini dibeli pada orang lain pula.  Kakak ni duduk di Melaka sahaja.

Aku kenal kakak ni melalui fb.  Ini FB kakak tu yang aku panggil Kak Jun.  Berpuas hatilah dengan hasil tangannya.  Sesiapa yang berminat bolelah menghubunginya.  Pada Kak Ayu yang bertanyakan mengenai signage tu, saya ada letakkan link untuk akak buat rujukan ye.  Jom tengok koleksi signage yang aku tempah daripada Kak Jun.

Dilukis di atas tikar.

Ini diletakkan di ruang tamu.

Signage ni yang pertama sekali aku tempah daripada Kak Jun.

Mesti nak pink-pink.

Ini aku letak kat toilet belakang.

Ini kat dalam mester bedroom.  Itu jelah signage-signage yang aku tempah.  Sesiapa berminat bolehlah ke link-link ini.

http://jija-craft.blogspot.com/
https://www.facebook.com/junaina.sagap?fref=ts







                                                                                                       

2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Cantiklah Fida.

psst: kakak dah email guna yg yahoo pulak tu. hopefully dapatlah.

Unknown said...

cantik semuanya