Thursday, July 25, 2013

~Juadah Yang Disediakan Suami~

Assalamulaikum....

Hari ni tak tahu kenapa mood tak berkunjung tiba.  Sebab gajikah?ada kaitan tak?huhuhu. Ok terus kepada tajuk.  Dua hari lepas laki den yang masak untuk berbuka memandangkan aku balik kerja amik anak-anak dulu.  

Aku ok je.  Ingatkan nak beli tapi asben aku dah masak kan.  Alhamdulillah dan terima kasih.  Hari tu offdaynya.  Itu yang dia ke dapur.  Jom tengok apa yang dimasak.

Inilah juadah hari tu.  popia goreng dengan roti jala aku beli.

Inilah yang asben aku masak.  Satu untuk dia dan satu untukku.

Ini pula untuk anak-anak.  Tak pedas.  Sekian sahaja ceritanya.

Publish!!

3 comments:

Kakzakie said...

Untunglah kalau en hubby pandai masak. Kalau abang masak maggi dia pandailah nak buat macam ini jgn haraplah hihi...

email kakak: promceil@streamyx.com

.:fyzz:. said...

sama cam suami kita..suka sngt masak..mcm2 menu..mee udang..sup daging...ayam berempah..:)sonok kan bila suami rjin ke dpor.hehe

Fiza Rahman said...

So sweet suami masakkan ☺☺