Thursday, June 20, 2013

~Santai Malam~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari.  Korang dah lunch?Aku baru saja selesai makan nasi berlaukkan sardin dan taugeh goreng.  Menu sama seperti Mira Mokhtar.  No choice!!Okeylah, hari ni malas nak bermukadimah panjang-panjang.  Nak sambung cerita dari entri INI.

Selepas makan kami tidak terus pulang.  Pada mulanya bercadang nak ke bandar Melaka tapi sebab dah malam kami ke depan Melaka Mall sahaja.  Jom layan gambar.

Menuju ke MBMB.

Sudah tiba depan MBMB.

Lepak-lepak kat playground.

Dah lama nanan tak ke sini.  Mana ammar?

Saya kat sini, mama!!

Muka serius ammar.  Dah ngantuk sebenarnya time ni.

Tapi tetap ke hulu ke hilir.

Tengok tu!

Mama dan nana. 

Dah penat melayan anak-anak aku duduk di bawah rimbunan pokok mencari sesuatu di situ.  Huhuhu..Ditemani oleh MIL aku.  Sekian...








                                                                                                       

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Iklankan barangan yang ingin dijual atau perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

Terima kasih