Pages

Friday, June 7, 2013

~Permandangan Dari KLCC~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari semua.  Fuh!!!!Penat ye baru sampai ofis.  Dari Mydin bersama Kak Nisah dan juga Mira Mokhtar.  Itu saja teman yang sentiasa menemani aku.  Hah!!Poyo pulak bunyinya tapi itulah hakikatnya.  Masuk ofis baru sejuk je badan ni kena air cond.  Kat luar berpeluh-peluh macam lepas berlari 100 meter.  Hehehe..

Okeylah, marilah aku sajikan dengan gambar permandangan dari KLCC yang sempat aku dan SIL aku snap menggunakan gadget baru aku.  Suka dengan gadget baru tu tapi azab nak memikulnya.  Kalau tak sebab Mira Mokhtar suruh bawa memang aku tak bawakler.  Baru nak belajar-belajar guna gadget tu.  Belum pro lagi baru amatur.

Selamat menjamu mata dengan gambar yang tak seberapa ini.

Sekian dulu...

With love, A.A

Publish!!!






                                                                                                        

No comments: