Thursday, June 13, 2013

~Berbaju Korporat~

Assalamualaikum...

Selamat tengahari semua...Dah makan?Hari ni aku posa bersama Mira Mokhtar. So memang tak keluar makanlah kita orang. Duduk di opis saja melayan hati dan perasaan. Hah gitulah.  Hari ni mata bukan main berat.  Nak terkatup je kerjanya.  Sebab posa ke?Tak posa pun ngantuk jugak.  Apa penyakitlah..

Okey, nak cerita mengenai baju korporat opis aku.  Bukan keparat ye. Ini gambar last week.  Barulah sempat nak update hari ni.  Minggu lepas kat opis berjemaah memakai baju korporat.  Seronoklah sebab first time aku dapat merasa baju korporat.  Free kan.

Jom tengok gambar yang sempat aku dan Mira Mokhtar snap semasa ketiadaan orang di opis.

Bergambar di kaunter tempat mira mokhtar mencari ilhamnya sendiri.  Hikhikhik..

Kami berdua di carta organisasi.

Aku yang merah hitam.

Kami yang tinggal di opis.  Bergambarlah kerjanya.

Last but not least, mira mokhtar keseorangan bergambar.  Pose terbaik ye.  No peace!!Kang ada pulak yang komplen asyik bergambar nak buat peace.  Hehehe...Okeylah, itulah cerita khamis aku minggu lepas dengan baju korporat berwarna merah hitam. 







                                                                                                       

1 comment:

Anonymous said...

wahhh meroh nye mak ngahhhhh.....

akk nye bj korporat lum siap, ,masa test saiz aritu diorg kasi putih,yg btl2 nye xtau ler color pe