Wednesday, June 19, 2013

~Maggi Cawan~

Assalamualaikum....

Selamat pagi.  Rabu yang berjerebu.  Pagi ni keluar pergi kerja dengan cuaca yang tidak elok.  Jerebu di sana sini.  Sakit mata, sakit hidung.  Huh!!!Memang teruk jerebu pagi tadi.  Okey, tajuk maggi cawan tapi mukadimahnya mengenai jerebu. Hihihi

Semalam ubah selera waktu lunch.  Makan maggi cawan perisa tom yam.  Entah kenapa hilang selera dan tak lalu makan nasi.  Huhuhu. Mira mokhtar pula moodnya hilang jauh.  Memang tak patut orang orang yang buat kawan saya semalam. Awak buat dia hilang mood dan saya terpaksa cari moodnya kembali.  Tahu tak????

Tengahari ni tak tahu nak makan apa.  Boring dah tengok lauk kat kafe.  Nak keluar tengahari malas pulak.  So makan je apa yang ada kat kafe tu.  Itulah kesimpulannya. :D

Sekian entri pagi ini.  Bersambung lagi.

Love,
A.A

1 comment:

siti zuraida Rajab said...

maggi hot cup pun jadilah..janji kenyang