Saturday, June 8, 2013

~Ole-ole Dari Pulau~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua..Bosan bila tak ke mana-mana.  Jika tak ke mana-mana tempat untuk aku menghilangkan bosan adalah di depan komputer.  Winkkk...^___^  Menaiplah apa pun yang penting inilah tempat aku.  Blog adalah salah satu tempat untuk aku bercerita.  Ada tak orang nak dengan aku bercerita atau aku sekadar syok sendiri?Tak kisahlah ye.  Janji diri sendiri happy dan senang hati.

Nak cerita ole-ole yang aku dapat daripada orang-orang yang rapat denganku.  Ole-ole ini datang dari dua buah pulau yang berlainan tapi berdekatan juga kut.  Dua-dua pulau ni aku pernah sampai.  Entah bila lagi boleh sampai ke sana.  Salah satu tempat menarik pada aku.

Mari tengok apa yang aku dapat.

Sebungkus coklat yang sangat sangat besar untukku.  My SIL kata ini hadiah besday aku.  Tq sis!!Aku sememangnya peminat tegar coklat.  Letak kat opis makan sorang-sorang sambil buat kerja.  Hilang stress.

Kemudian dapat fm dari pulau langkawi pula.  Bertambahlah koleksi fm aku di peti aisku yang comel itu.  Aku memang suka kumpul fm.

Dan ini juga adalah fm yang diberi oleh Kak Nisah.  FM dari pulau pinang. :D  Bertambah lagi koleksi fm aku.  Aku suka!!Aku suka!!







                                                                                                                       

No comments: