Monday, June 10, 2013

~Mini Ipad Gadget Baruku~

Assalamualaikum...

Selamat petang semua.  Dah lunch?Mestilah sudahkan.  Aku pun selesai lunch di Mydin tadi.  Makan nasi ayam bersama Myra Mokhtar.  Keluar tengahari ni pun sebab nak ke bank.  Kenyang sekali perutku ini.  Hari ni semuanya berjalan dengan lancar.  Setakat inilah.  Jangan menjelang petang ada yang tak lancar pula.

Berbalik kepada tajuk di atas, aku nak share ye bukan nak show off tentang gadget baru aku ni.  Aku bukan beli pun mini ipad ni.  Ini adalah hadiah kemenangan aku daripada ebook competition 2013 yang aku sertai bulan Mac yang lepas.  Alhamdulillah, rezeki buat aku menjelang hari lahirku yang lepas.  Ini hadiah untuk diri sendiri.

Ada orang yang bertanya samada aku mahu menjualnya ataupun tidak.  Jawapannya TIDAK.  Setakat ni memang tak terlintas nak jual.  Aku sayang nak jual sebab ini hadiah kemenangan aku dalam penulisan.  Penat berhempas pulas siang malam memikirkan idea untuk menulis.  Inilah hasilnya yang buat aku mampu tersenyum sendiri.

Mungkin ini juga salah satu pembakar semangat buat aku untuk terus dalam dunia penulisan.  Walaupun aku hanya penulis blog sendiri.  Aku tetap suka!!!Nak tengok mini ipad aku?

Tadaaa...Inilah rupanya.  Masa ni masih di dalam kotak.



Inilah rupa sebenarnya.  Asben aku yang susun rupa ini.  Kenangan buat aku sebab menang.
Ipad aku telah punya sarung.  Asben yang belikan.  Kira hadiah hari jadilah. :D
Ipad ini sudah mula digunakan!!!Selamat beripad!!Hehehe






                                                                                                                    

2 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

bagus join contest lagi banyak2 ye.. ila doakan dari jauhhhh

wakgelas said...

wahhh untung rr menang mini iPad gituu.,ehHHee