Monday, August 6, 2012

~Menu Berbuka Untuk 13 Ramadhan~

Nak update laju-laju sebab banyak cite yang tertinggal.  Kalau tak update rasa ada sesuatu yang kurang.  Kuranglah sangat.  Oklah short entry.  Nak cerita mengenai menu berbuka khamis lepas yang aku cuti.  Aku dapatlah prepare something untuk berbuka tapi simple aje menunya.

Mee Hun Tom Yam.  Tapi tak pekat sangat sebab kiub tom yam dah habis.  Letak daun sup gara-gara tengok dekat blog Asfaliza.

Bur Cha-Cha versi aku.  Aku letak sagu biji warna hijau dan pink.  :D

Serta mee goreng.  Sekian entry pendek.










                                                                                                                    

3 comments:

Unknown said...

malu tetiba nama ada kat sini.
menu yg simple tapi sedap kan kak

Diana said...

Bestnyer dapat masak-masak... Saya asyik bazar memanjang.. :-(

Unknown said...

menu simple but rs nye cukup besh