Wednesday, August 1, 2012

~Ammar Atau Bazli?~

Siapa yang mengikuti drama Dejavu Di Kinabalu??Aku dah banyak tinggal episodnya sejak pegi Penang hari tue.  Tapi semalam aku dah ikuti semula mana-mana episod yang aku tertinggal.  Dalam drama nie disuruh penonton membuat undian samada nak pilih Ammar atau Bazli.

Aku tak sempatler nak undi pun.  Korang rasa Nadirah pilih siapa?Ammar atau Bazli?Aku pilih sape??Dah tentu-tentulah aku pilih Ammar. :D

Aku pilih dia!!Sebab utama memang aku minat dia.  Itu sebab aku pilih Ammar.  Hehehe.  Aci tak??

Tapi kesian pulak dengan si Bazli nie.  Dia sudah banyak berkorban demi Nadirah.  So sekarang Ammar vs Bazli. 

Aku dan kawan aku dok bergaduh nak pilih mana.  Aku pilih Ammar dia pilih Bazli.  Tidakkkkk...

 Aku!!!Pilih Ammar.

Amira!!!Pilih Bazli.

Sekarang kita tengok siapa menang.  Alfidah vs Amira!!!Kalah belanja erk.  Hehehe...Motif entry saje suka-suka.  Tidak ada kaitan dengan sesiapa pun.  Entry untuk hilangkan mengantuk. 


Note>>Mira, akak curi gambar ko dekat blog ko.  Jangan marah.











                                                                                                                       

1 comment:

mira_mokhtar said...

pencuri2 hahahahah...sy penyokong bazli3!!!!amar???pls ar he3