Sunday, August 12, 2012

~Gambar Makanan Saje~

Lately nie busy nak update blog pun tak berapa nak sempat.  Tapi masih lagi mencuri masa yang ada untuk mengupdate sebab macam biasalah kalau amik gambar mesti nak jugak diupdate di sini.

Entry kali nie gambar makanan saje.  Makanan untuk berbuka hari rabu dan khamis lepas.  Untuk hari rabu aku dan asben hanya beli tapau saje makanan di Param.  Aku teringin nak makan nasi kerabu.  Itu yang suruh asben pi beli.

Ini dia nasi kerabu untuk aku.

Nie feveret asben.

Bubur untuk anak-anak.

Menarik tak?Mula-mula memang tekak nie teringin bebenor nak makan tapi bila dah berbuka tak habis pun aku makan.  Tak lalu.

Ini menu untuk khamis.  Mee basah versi aku.

Ini kuahnya.

Yang ini pulak sup untuk anak-anak aku.

Untuk dia orang aku buatkan mee sup.  Settle untuk berbuka hari rabu dan khamis lepas. 





                                                                                                                      

No comments: