Wednesday, August 22, 2012

~Drive Thrulah Kite~

Arah tuju lunch hour tadi ke sini. Ingatnya malas nak keluar tapi sebab ada orang yang dah kehausan cari air aku bawaklah jugak dia ke 7eleven beli air. Kang ada yang kekeringan rak minum...kahhhh...lepas tue baru tuju ke sini sebab menunaikan hajat ibu mengandung. Kang ada pulak air liuh anak dia meleleh macam ammar. Kesian anak aku tue. Air liuh x kering dok meleleh jea. Apa yang tak dapat makan aku pun tak tahu.

Pikir nak makan apa. Dalam pikiran nak makan bubur. Kena kawal makan. Diet ok.

Ramai orang yang drive thru lunch hour tadi.

Sempat pulak minah sebelah aku snap gambar ketika aku order. Kang ada pulak mamat nie perasan. Jangan perasan yea dik...ahkak nak masuk blog. Blogger tegar katakan. Kang ada pulak orang berkata-kata sikit-sikit blog,sikit-sikit blog. Orang yang kata bukan orang-orang kat sawah tue yea. Oklah sedang menikmati bubur mcd setelah jemu makan rendang... 1st time pemandu amatur berdrive thru yea...

1 comment:

lurun namzar said...

kt tempat saya pn xbuka lagi kedai. bawa bekal kuih raya p keje.