Friday, August 10, 2012

~Kisah Hari Jumaat~

Semalam blog tidak berupdate.  Malas dan tak tahu nak cite apa.  Dah jemu update pasal makanan jea.  Itu alasan pertama!!Alasan kedua kamera lupa nak bawak.  Jadi gambar tiada maka mood nak cerita pun merundum sebab aku suka update blog suka ada gambar.

Hari ini update jugak sebab ada gambar.  Hihihi.  Tapi bukan dari kamera dari tab.  Aku suka amik dari kamera.  Dah 2 hari asyik lupa jea nak usung kamera.  Tapi sebab Ana suruh amik gambar aku amiklah jugak gambar.  Hari nie semangat raya masing-masing sudah datang.  Aku tak pun!!!Hukhukhuk..Baju raya non ado lagi.

Jom tengok gambar 2 orang yang bersemangat memasang lampu warna-warni tadi kat opis.  Semangat korang.  Selamat hari raya...Lalala

Ana dan Bob orang kuat tadi.  Berposak dia orang deko kan lampu nie.   Aku tak bagi dia orang tengok kamera.  Candid ler kekononnya.

Hah..Ini baru berposing.  Yang sorang tue apa kerjaan atas kerusi..Tinggi sikit daripada Bob.

Tudia..View dari partition aku.
 
Lampu warna-warni sudah siap dipasang.  Nampak tak??Ada model yea. :D
 
View lagi dari tempat aku.  Ketupat dan pelita semua ada.  Nasib tak pasang pelita tue.
 
Gambar selingan..Lunch hour tadi aku, Kak Nisah dan Mira ke Jusco.  Pi Jusco lama jea.  Dekat sikit dengan opis.  Seperti biasa tempat terjahan aku dan Kak Nisah di sinilah.  Dalam tak nak membeli ada jugak 3,4 helai baju anak-anak aku beli.  Oleh sebab Mira belum ada anak jadinya kenalah ikut jea kita orang membeli.  Sabar yea. :D






                                                                                                                         

1 comment:

misz anna said...

pi jusco gak...tp tak jume pon...hehehehe...