Monday, October 3, 2011

~My New Gadget For My Small Kitchen~

Salam...

Tajuk omputih pulak..Tak agak-agak.  Panjang berjelar tajuk aku nie.  Sebenarnya tak tahu nak letak tajuk apa.  Itu jea yang terlintas di benak fikiran. 

Gadget apakah itu??


Entry hari ini nak menjawab komen-komen di fb.  Aku ada letak status pasal menunggu barang itu tiba.  Orang dah lama guna, dah lama ada aku barulah kali nie nak guna.  Ini pun beli sebab kat opis aku ada buat kutu untuk beli barang nie..  Memang dah bebenor teringin nakkan barang nie.  Tapi sebab setiap bulan ada jea kekangannya jadi kita berkutu jealah...


Macam menunggu barang apa jea kan.  Yang penting memang aku nanti-nantikan 'si dia; berada di depan mata aku.  :-0  Nak tahu barang apa??Mari kita lihat...


Jeng..jeng..jeng....


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Inilah kotaknya...

Taraa...Setelah dikeluarkan dari dalam kotak.  Mari sempitkan lagi ruang kabinet yang agak terhad ruangnya.

Setelah diisi beras 10kg.  Sangat-sangat excited!!


Ini pulak free giftnya.  Tempat cuci beras.  Jue, barang inilah yang dimaksudkannya.  Kan jue guna dulu daripada akak..hikhikhik..

Sekian.

3 comments:

adianiez AIDA said...

ha ha oic... abis tu if nak kuarkan beras pakai kg la ekk? bleh ke acu guna cupak kenit tu? al maklum la, aida ni 1 beras, 2 air... lain dari tu, tak jadi nasi yg perfect hi hi...

atanayuiman @ Jue said...

ooo.. ini ker.. hehe.. sama merah dengan tema dapur akak tue.. kira ok sgt lah tue..

Ya ALya said...

ya ada tmpt basuh beras tu je,yg simpn beras tak de lg....